Organizirano imamo podporno službo za uporabnike programske rešitve, kjer omogočamo:
Dostop do podporne službe je omogočen vsem pooblaščenim uporabnikom. Vsak uporabnik ima določene pravice uporabe, glede na njegovo naravo dela. Tako so nekateri uporabniki pooblaščeni za prijavljanje incidentov (neskladnosti v delovanju programske opreme, napake v delovanju programske opreme), nekateri zgolj za zahtevke po spremembah delovanja programske opreme (dograditve, spremembe delovanja, odpravljanje napak uporabnikov,...).
Prijava incidentov in zahtevkov poteka preko treh komunikacijskih kanalov:
Zaželjeno je, da pooblaščene osebe prijavijo incidente in/ali zahtevke neposredno v Helpdesk RcG. V primeru, da dostop do Helpdesk-a ni mogoč, je mogoče prijaviti napake oziroma zahtevke preko e-pošte, a izključno na naslov helpdesk@assist.si. Prijava napake ali zahtevka po telefonu je mogoča le v primeru, da je onemogočeno prijavljanje po prvih dveh kanalih.
O statusu reševanja prijave ali zahtevka je prijavitelj dogodka seznanjen vseskozi. Odgovorne osebe za prijavljanje napak lahko spremljajo vse prijave, ki so bile posredovane s strani podjetja in status njihovega reševanja. Ob vsaki spremembi statusa je prijavitelj obveščen preko e-pošte.
V trenutku, ko bo oseba, ki je odgovorna za reševanje, prestavila status prijave na »Rešitev dostavljena«, Vas bo sistem o tem obvestil in Vas pozval, da rešitev potrdite ali zavrnete in ocenite delo reševalca.