Značilnosti

Značilnosti

Informacijska rešitev Banking Solutions je namenjena upravljanju različnih kreditnih tveganj. Nudi podporo upravljanju procesa neplačanih terjatev in zavarovanj terjatev.

Glavni cilji vsake banke so:

  • Nadzorovan proces odobravanja kreditov
  • Vzpostavitev registrov zavarovanj
  • Učinkovita spremljava kreditnih poslov
  • Zadostitev standardom in zunanjim zahtevam

Značilnosti poslovne rešitve so:

  • Spletna zasnova
  • Varnost
  • Zanesljivost
  • Prilagodljivost
  • Storitvena orientiranost (SOA)
 
 
 

Je eden izmed pomembnejših poslovnih procesov v bančni inštituciji saj so na ta način zavarovane terjatve banke.

Banke imajo edinstveno odgovornost v svetovnem finančnem sistemu, zato morajo biti programske opreme prilagojene različnim operacijam zavarovanja, kreditnemu tveganju življenjskega cikla kreditov in regulativi kapitalskih zahtev (zunanje in notranje).

Banke morajo biti vseskozi pozorne na spremljanje izpostavljenosti  in spremembe vrednosti zavarovanj do stranke, da zavarovana vrednost ne pade pod pogodbeni prag.

Omogoča naslednje funkcionalnosti:

  • Vnos podatkov o zavarovanju v modul zavarovanj in povezavo zavarovanj s kreditnimi posli
  • Poizvedbe po poteku zavarovalnih polic, izdelana je domača stran za pregled in spremljavo škodnih zavarovanj
  • Pregled in spremljava zavarovanj na enem mestu in hkrati trenuten dostop do svežih podatkov
  • Vnos sprememb (obnove) zavarovalnih polic
  • Izdelava datoteke za poizvedbo pri zavarovalnicah (pomoč zavarovalnice pri preverjanju zavarovanj) – možnost e-dokumenta »Poizvedba škodna zavarovanja« in možnost MS Excel datoteka za poizvedbe ločeno po zavarovalnicah
  • Izpis opominov oz. obvestil o poravnavi plačila premije s strani banke ,  za neplačana škodna zavarovanja, omogočen je pregled zapadlosti vinkulacije in nadaljnja možnost opominjanja strank
  • Izdelava e-dokumenta »Varščina« za primer ko pride do zavarovalnega primera (škodne poravnave)
  • Omogoča vnos več različnih zavarovalnih polic na eno zavarovalno polico
  • Podatkovna struktura »many-to many« (eno zavarovanje se lahko uporabi za zavarovanje več terjatev in na eni terjatvi je lahko pripetih več zavarovanj)
  • Povezanost aplikacije z ostalimi programskimi rešitvami v banki
  • Možnost izvoza oz. uvoza podatkov za različna poročanja (izvenbilančne evidence, poročanja različnim inštitucijam)
  • Možnost združevanja podatkov iz več različnih virov
  • Možnost določanja ustreznosti zavarovanja po zakonskih regulativah (ECB, Basel II)
  • Možnost individualizacije oziroma funkcionalnosti so lahko prirejene glede na želje uporabnika
  • Modul omogoča povezljivost z ostalimi informacijskimi rešitvami v podjetju (predvsem financami)
 
 
 

Banke posojeni denar zavarujejo na različne načine.

Najpogostejše zavarovanje kredita je zastava nepremičnine (hipoteka), s poroki ali pri zavarovalnici. Zastavimo lahko bremen prosto nepremičnino, katere lastnik smo ali pa tisto, ki jo nameravamo kupiti ali zgraditi.

Je eden izmed pomembnejših poslovnih procesov v bančni inštituciji saj so na ta način zavarovane terjatve banke.

Banke imajo edinstveno odgovornost v svetovnem finančnem sistemu, zato morajo biti programske opreme prilagojene različnim operacijam zavarovanja, kreditnemu tveganju življenjskega cikla kreditov in regulativi kapitalskih zahtev (zunanje in notranje).

Banke morajo biti vseskozi  pozorne na spremljanje izpostavljenosti  in spremembe vrednosti zavarovanj do stranke, da zavarovana vrednost ne pade pod pogodbeni prag.

V našem podjetju se s področjem elektronske podpore procesa zavarovanj ukvarjamo že vrsto let. V tem času smo pridobili številne izkušnje s poslovnih vidikov. Spoznali smo, da banke potrebujejo nenehne prilagodljive in učinkovite rešitve, ki jih lahko uporabljajo pri reševanju težav v poslovnih procesu kreditnih tveganj.

Modul zavarovanj omogoča inicialno in ročno polnjenje registra zavarovanj s podatki o kreditih, ki so zavarovani z nepremičnino.

Prednosti programske opreme je da podpira celoten življenjski cikel kredita in njegovega zavarovanja. Omogoča nenehen pregled poslovnega procesa, s katerim je zagotovljen  učinkovitejši poslovni  proces. Prizadevamo si ohraniti naše in bančne zahteve za dokumentacijo za absolutni minimum.

IT rešitev omogoča prioritete uporabnika, s katerimi se v skladu s poslovnim procesom banke določa kdo lahko upravlja z določenim podatkom v aplikaciji. Na ta način se uporabnik izogne različnim napakam in kršenju internih in eksternih pravil.

Zastavne pravica na nepremičnini se praviloma vpiše v zemljiško knjigo in to velja tudi v vseh lastniških spremembah na nepremičnini.

Omogoča naslednje funkcionalnosti:

  • Beleženje vseh podatkov za potrebe zastavitve nepremičnine v zemljiški knjigi
  • Možnost skeniranja in pripenjanja vse potrebne dokumentacije
  • Vnos ocenjenih vrednosti nepremičnin na podlagi izdelanih cenitev
  • Možnost spremljanja različnih parcelacij zemljišč
  • Popravljanje vrednosti že vnesenih podatkov
  • Popravljanje statusov nepremičnine
  • Spreminjanje solastništva
  • Migracije partij
  • Omogoča razna poročanja Basel II, Banka Slovenija, Evropska centralna banka
  • Zagotavlja poročanje poštene vrednosti zastavljenih nepremičnin
  • Zagotavlja pravilnost posredovanja podatkov preko Basel II vmesnika v podatkovno skladišče
  • Zagotavljanje celovitosti registra zastavljenih nepremičnin
  • Poročanje poštenih vrednosti zavarovanih terjatev z nepremičninami
  • Izdelavo zahtev za pregled ustreznosti zavarovanj v skladu z zastavljenim procesom banke (zakonske in interne zahteve)
  • Funkcionalnost za spremljavo sklepov sodišč v povezavi s spremljavo zavarovanj terjatev banke
  • Poročanje poštenih vrednosti za robne primere
  • Popravljanje podatkov na zahtevku in povezanih elektronskih obrazcih za vse vrste hipotek.
  • Spreminjanje podatkov v registru nepremičnin
  • Funkcionalnost za zagotavljanje enake poštene vrednosti za isto številko paketa (ko se izdela nova cenitev se ažurira poštena vrednost tudi na obrazcih kjer je zavedena enaka številka paketa) avtomatska sinhronizacija podatkov
  • Informacijska podpora omogoča  obveščanje, primer: obveščanje o poteku cenitve oziroma opozarja skrbnika o naslednjih akcijah, ki se morajo izvajati v skladu z zastavljenim poslovnim procesom
  • Mehanizem za prepoznavanje izjem in ročno izbiro ustreznega zavarovanja
  • Možnost poslovanja z elektronsko zemljiško knjigo
  • Informacijska rešitev v okviru hipotekarnih kreditov za nepremičnine je z naše strani dodelana in narejena tako, da čim bolj avtomatizira poslovni proces

  Oblike zavarovanj:

  • Skupna hipoteka (ena terjatev zavarovana z več nepremičninami)
  • Maksimalne hipoteke (hipoteka z vpisanim najvišjim zneskom v zemljiško knjigo, ki pomeni zgornjo mejo,do katere hipoteka še daje realno jamstvo za zavarovano terjatev, zavarovanje cele vrste bodočih in še neobstoječih terjatev)
  • Več hipotek na isti stvari
  • Prenos hipoteke
  • Nadhipoteka je zastavna pravica na terjatvi  že zavarovani s hipoteko
  • Sindicirani krediti
  • Nepremičnine v tujini
  • Zemljiški dolg
  • Solastništvo

 

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.