Značilnosti

Značilnosti

Informacijska rešitev RcG.Assist HelpDesk je namenjena upravljanju procesa podpore za zaposlene in (ali) stranke podjetja.

RcG.Assist HelpDesk je sestavljen iz vsebinskih sklopov, ki omogočajo upravljanje z:

  • Incidenti (angl. »Incident Management«)
  • Nivoji storitev (angl. »SLA Management«)
  • Življenjskim ciklom pogodb (angl. »Contract Lifecycle Management«)
  • Znanjem (angl. »Knowledge Management«)
 
 
 

Upravljanje z incidenti je eno ključnih področij v sklopu upravljanja z informacijsko tehnologijo.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Enotna točka zajema prijav (spletni obrazec, e-pošta,spletne storitve, telefon )
  • Mehanizem za merjenje ključnih mejnikov (čas prijave, odzivni čas, čas zaključka, čas zaprtja)
  • Mehanizem za upravljanje eskalacij (vezan na relativne in absolutne čase)
  • Integracija s poštnim strežnikom (za zajem prijav in obveščanje vpletenih oseb)
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Podpora več nivojskemu reševanju incidentov
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika  so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Dogovor o nivoju storitev je praviloma dogovorjen med ponudnikom in kupcem, lahko pa obstaja tudi kot pravilo, ki je predpisano z akti podjetja (npr. Poslovnik kakovosti za sistem vodenja kakovosti po standardu ISO9001:2008)

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Definiranje nivoja storitve na ravni stranke (oddelka) ali pogodbe
  • Pripenjanje dokumentov, ki se navezujejo na posamezen dogovor
  • Obveščanje o izteku pogodbe
  • Dodajanje/spreminjanje/ukinjanje posamezne pogodbe
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Integriranja baza znanja omogoča skladiščenje korporativnega znanja in povečuje pretok informacij med posameznimi izvajalci.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Poljubno delitev baze znanja glede na:
    • Strokovno področje
    • Produkt
    • Oddelek
    • Podjetje
  •  Možnost uporabe spletnih storitev za objavo baze na drugih spletnih mestih
  • Dodajanje/spreminjanje/ukinjanje posameznega zapisa
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.