Informacijska rešitev RcG.Assist HelpDesk je namenjena upravljanju procesa podpore za zaposlene in (ali) stranke podjetja.
RcG.Assist HelpDesk je sestavljen iz vsebinskih sklopov, ki omogočajo upravljanje z:
Upravljanje z incidenti je eno ključnih področij v sklopu upravljanja z informacijsko tehnologijo.
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Dogovor o nivoju storitev je praviloma dogovorjen med ponudnikom in kupcem, lahko pa obstaja tudi kot pravilo, ki je predpisano z akti podjetja (npr. Poslovnik kakovosti za sistem vodenja kakovosti po standardu ISO9001:2008)
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Integriranja baza znanja omogoča skladiščenje korporativnega znanja in povečuje pretok informacij med posameznimi izvajalci.
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Erik Gantar
T: +386 (01) 620 75 20
E: erik.gantar@rcg.si
Aleš Gebert, sistemski inženir Žito d.d.
»Program RcG.Assist Helpdesk odlikuje hitra in enostavna raba. Poljubno lahko oblikujemo vnosne maske za prijavo napak, seveda v slovenščini. Vsak incident vsebuje revizijsko sled, kar nam omogoča natančen pregled nad potekom incidenta. Za nadzor nad incidenti skrbijo poročila, ki jih lahko samostojno oblikujemo po naših željah. V kolikor smo imeli dodatne želje, ki jih program v osnovi ni omogočal, so nam sodelavci iz podjetja RcG d.o.o. program prilagodili v nekaj dneh.«