Značilnosti

Značilnosti

Informacijska rešitev RcG.Assist HelpDesk je namenjena upravljanju procesa podpore za zaposlene in (ali) stranke podjetja.

RcG.Assist HelpDesk je sestavljen iz vsebinskih sklopov, ki omogočajo upravljanje z:

  • Incidenti (angl. »Incident Management«)
  • Nivoji storitev (angl. »SLA Management«)
  • Življenjskim ciklom pogodb (angl. »Contract Lifecycle Management«)
  • Znanjem (angl. »Knowledge Management«)
 
 
 

Integriranja baza znanja omogoča skladiščenje korporativnega znanja in povečuje pretok informacij med posameznimi izvajalci.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Poljubno delitev baze znanja glede na:
    • Strokovno področje
    • Produkt
    • Oddelek
    • Podjetje
  •  Možnost uporabe spletnih storitev za objavo baze na drugih spletnih mestih
  • Dodajanje/spreminjanje/ukinjanje posameznega zapisa
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Upravljanje z incidenti je eno ključnih področij v sklopu upravljanja z informacijsko tehnologijo.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Enotna točka zajema prijav (spletni obrazec, e-pošta,spletne storitve, telefon )
  • Mehanizem za merjenje ključnih mejnikov (čas prijave, odzivni čas, čas zaključka, čas zaprtja)
  • Mehanizem za upravljanje eskalacij (vezan na relativne in absolutne čase)
  • Integracija s poštnim strežnikom (za zajem prijav in obveščanje vpletenih oseb)
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Podpora več nivojskemu reševanju incidentov
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika  so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Dogovor o nivoju storitev je praviloma dogovorjen med ponudnikom in kupcem, lahko pa obstaja tudi kot pravilo, ki je predpisano z akti podjetja (npr. Poslovnik kakovosti za sistem vodenja kakovosti po standardu ISO9001:2008)

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Definiranje nivoja storitve na ravni stranke (oddelka) ali pogodbe
  • Pripenjanje dokumentov, ki se navezujejo na posamezen dogovor
  • Obveščanje o izteku pogodbe
  • Dodajanje/spreminjanje/ukinjanje posamezne pogodbe
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.