Informacijska rešitev RcG.Assist Service Desk je namenjena upravljanju s storitvami tako v malih in srednje velikih podjetjih.
Pri snovanju informacijske rešitve smo zasledovali cilj, da ponudimo rešitev, ki ni prekomerno kompleksna in je prilagojena potrebam podjetij v tem segmentu.
Informacijsko rešitev RcG.Assist Service Desk je sestavljajo naslednji vsebinski sklopi, ki omogočajo upravljanje z:
Posamezen element konfiguracije (angl. »Configuration Item«) je praviloma nosilec dogovora o nivoju storitve.
Informacijska rešitev omogoča oblikovanje poljubnih elementov konfiguracije in njihovo upravljanje skozi celotni življenjski cikel posameznega elementa konfiguracije.
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Upravljanje z incidenti je eno ključnih področij v sklopu upravljanja z informacijsko tehnologijo.
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Urejen katalog produktov in storitev predstavlja osnovo za uspešno in učinkovito izvajanje storitev.
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Katalog produktov in storitev je opcionalno mogoče sinhronizirati z ERP sistemi.
Dogovor o nivoju storitev je praviloma dogovorjen med ponudnikom in kupcem, lahko pa obstaja tudi kot pravilo, ki je predpisano z akti podjetja (npr. Poslovnik kakovosti za sistem vodenja kakovosti po standardu ISO9001:2008)
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Integriranja baza znanja omogoča skladiščenje korporativnega znanja in povečuje pretok informacij med posameznimi izvajalci.
Glavne vsebinske značilnosti so:
Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.
Erik Gantar
T: +386 (01) 620 75 20
E: erik.gantar@rcg.si