Značilnosti

Značilnosti

Informacijska rešitev RcG.Assist  Service Desk je namenjena upravljanju s storitvami tako v malih in srednje velikih podjetjih.

Pri snovanju informacijske rešitve smo zasledovali cilj, da ponudimo rešitev, ki ni prekomerno kompleksna in je prilagojena potrebam podjetij v tem segmentu.

Informacijsko rešitev RcG.Assist Service Desk je sestavljajo naslednji vsebinski sklopi, ki omogočajo upravljanje z:

  • Incidenti (angl. »Incident Management«)
  • Kataloga produktov in storitev (angl. »Product and Service Management«)
  • Konfiguracijami (angl. »Configuration Management«)
  • Nivoji storitev (angl. »SLA Management«)
  • Življenjskim ciklom pogodb (angl. »Contract Lifecycle Management«)
  • Znanjem (angl. »Knowledge Management«)
 
 
 

Posamezen element konfiguracije (angl. »Configuration Item«) je praviloma nosilec dogovora o nivoju storitve.

Informacijska rešitev omogoča oblikovanje poljubnih elementov konfiguracije in njihovo upravljanje skozi celotni življenjski cikel posameznega elementa konfiguracije.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Enotni pogled nad vsemi elementi konfiguracije
  • Dodajanje, spreminjanje in odstranjevanje produktov ali storitev na posamezen element konfiguracije
  • Aktiviranje in deaktiviranje celotnega elementa postavitve
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika  so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Upravljanje z incidenti je eno ključnih področij v sklopu upravljanja z informacijsko tehnologijo.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Enotna točka zajema prijav (spletni obrazec, e-pošta,spletne storitve, telefon )
  • Mehanizem za merjenje ključnih mejnikov (čas prijave, odzivni čas, čas zaključka, čas zaprtja)
  • Mehanizem za upravljanje eskalacij (vezan na relativne in absolutne čase)
  • Integracija s poštnim strežnikom (za zajem prijav in obveščanje vpletenih oseb)
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Podpora več nivojskemu reševanju incidentov
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Urejen katalog produktov in storitev predstavlja osnovo za uspešno in učinkovito izvajanje storitev.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Ločeni in skupni pregled po produktih in storitvah
  • Aktiviranje in deaktiviranje posameznega produkta ali storitve
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

Katalog produktov in storitev je opcionalno mogoče sinhronizirati z ERP sistemi.

 
 
 

Dogovor o nivoju storitev je praviloma dogovorjen med ponudnikom in kupcem, lahko pa obstaja tudi kot pravilo, ki je predpisano z akti podjetja (npr. Poslovnik kakovosti za sistem vodenja kakovosti po standardu ISO9001:2008)

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Definiranje nivoja storitve na ravni stranke (oddelka), pogodbe ali produkta
  • Pripenjanje dokumentov, ki se navezujejo na posamezen dogovor
  • Obveščanje o izteku pogodbe
  • Dodajanje/spreminjanje/ukinjanje posamezne pogodbe
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 

Integriranja baza znanja omogoča skladiščenje korporativnega znanja in povečuje pretok informacij med posameznimi izvajalci.

Glavne vsebinske značilnosti so:

  • Poljubno delitev baze znanja glede na:
    • Strokovno področje
    • Produkt
    • Oddelek
    • Podjetje
  • Možnost uporabe spletnih storitev za objavo baze na drugih spletnih mestih
  • Dodajanje/spreminjanje/ukinjanje posameznega zapisa
  • Elektronski obrazci prilagojeni za vsako uporabniško skupino
  • Revizijska sled za vsako podatkovno polje

Elektronski obrazci, pravice in programska logika so prilagojene potrebam vsakega naročnika.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.